Monday 14 July 2014

Lé Quatorze dé Juilet

Bouonne fête à nos anmîns et vaîthîns Français! Aniet ch'est l'quatorze dé Juilet et ch'est la fête nâtionnale d'la France.

Happy holiday to our French friends and neighbours! It's the national day of France today.

Né v'chîn un but d'eune articl'ye dé 1965 dé George d'La Forge:

Here's part of a 1965 article by George F. Le Feuvre:

Paris
Quand j'tais à Paris dans l'mais d'août, j'pensais à nouot' vièr anmîn Bram Bilo, et j'èrgrettais tch'i' n'taient pon là auve mé, li et sa bouannefemme. I' m'thaient p't êt' învité à aller auve ieux vaie l'Président d'la République. J'éthais quand-même ieu à r'fûser l'învitation, viyant qu'j'avais laissi ma câsaque à pannieaux et man bil tappeur en Améthique! J'éthais ieu d'la peine à empreunter d's habits d'même pour l'occasion, sustout comme jé n'sis pon aîsi à habilyi, n'étant qu'haut comme un pot d'cidre et trop gros l'tou d'la tâlle!

Ch'est seux que l'Président s'èrsouveint d'la vîsite dé Bram, tch'était Chent'nyi d'St. Ou dans l'temps tch'il allit à Paris. Sans doute, lé Président l'trouvit charmant. J'rencontris san fis Ernest à Auckland dans la Nouvelle Zélande y'a deux ans. Un charmant corps étout - i' tcheint d'san p'pée!

L'Chent'nyi Bram, foncé dans la diplomatie et accouoteunmé à garder la paix parmi les fanmiles dé sa pâraisse, es'sait justément l'homme tchi faudrait pour faithe à saver au président qu'Jèrri n'est pon mârri tch'i' n'veurt pon laîssi l'Angliétèrre faithe partie du Marchi commun, car j'avons assez du Vièr Marchi en Jèrri, et i' n'est pon commun, ch't ilà!

No comments: